۱۳۹۴ بهمن ۱۵, پنجشنبه

دولت اسلامی وارد تجارت کلیه شد

دولت اسلامی وارد تجارت کلیه شد

گروه داعش با بهره گیری از ضعف اقتصادی مردم کلیه ها را به سه برابر به خود مردم نیازمند می فروشد.
به گزارش « محبت نیوز» منابع معتبر از موصل خبر دادند، گروه دولت اسلامی موسوم به  داعش در ادامه جنایات ضد انسانی خود در مناطق تحت اشغال، اقدام به فروش کلیه با قیمت هایی بالا می کند.
به  گفته رادیو کوچه این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند: بیمارستان های موصل به دستور داعش اقدام به خرید کلیه به قیمت ۵ میلیون دینار (حدود۴۲۰۰ دلار) می کنند و در مقابل آن را به سه برابر قیمت، یعنی ۱۵ میلیون دینار (۱۲هزار و ۵۰۰ دلار) به دریافت کنندگان کلیه، می فروشند.
این منابع تاکید کردند، شمار زیادی از مردم موصل به دلیل نیاز مالی اقدام به فروش کلیه های خود کرده اند و تاکنون نزدیک به ۱۲۶ مورد ثبت شده تنها در بیمارستان مرکزی موصل وجود دارد.
بر اساس این گزارش گروه داعش با بهره گیری از ضعف اقتصادی مردم کلیه ها را به سه برابر به خود مردم نیازمند می فروشد و از این طریق تجارت جدیدی به نام تجارت کلیه راه انداخته است.
هم‌چنین مردم محلی در این شهر تایید کردند که افزایش قیمت ها و نبود درآمد و قطع شدن حقوق ها سبب شده است مردم به شدت گرفتار بحران معیشتی شوند.
پیشتر، منابع بین المللی، گزارش هایی از ارتباط داعش با دلالان بین المللی و قاچاق اعضای انسان منتشر کرده بودند.
داعش از بهار امسال با تبدیل یکی از کاخ های صدام در موصل، به بیمارستانی ویژه، رسمن کار تجارت با اعضای بدن انسان را شروع کرد.
«سعید مموزینی» مسوول اطلاع رسانی شاخه ۱۴حزب دمکرات کردستان عراق خرداد ماه گذشته گفته بود که مدارکی در اختیار دارد که این گروه اعضای بدن انسان را به برخی کشورها صادر می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر