۱۳۹۴ مهر ۱, چهارشنبه

دختر ۲۳ ساله بدون پا , مدل لباس زیر با درآمد روزانه بیش از ۱۰۰۰ دلار _ عکس

دختر ۲۳ ساله بدون پا , مدل لباس زیر با درآمد روزانه بیش از ۱۰۰۰ دلار _ عکس

تقاطع: “کانیا سِسِر”، مدل ۲۳ ساله ساکن لس‌آنجلس در ایالات کالیفرنیا امریکا با غلبه بر نقص عضو مادرزادی‌اش توانسته موانع موجود در دنیای مدلینگ را از میان بردارد و تعریف تازه‌ای از جذابیت در این عرصه ارائه کند.
 
“کانیا” که بدون دو پا به دنیا آمده، تا ۵ سالگی در پرورشگاهی در کشور تایلند زندگی می‌کرد تا این‌‌که زوجی امریکایی او را به فرزندی قبول کردند و به خانه‌شان در شهر پورتلندِ ایالت اورگِن امریکا بردند.
 
او از ۱۵ سالگی وارد عرصه‌ی مدلینگ ورزشی شد و بعد از انتشار عکس‌هایش در تعدادی از مجلات، خیلی زود به مدلینگ لباس‌های زیر و شنا روی آورد.
 
وی که در حال حاضر درآمد روزانه‌اش بیش از ۱۰۰۰ دلار است، نشان داده در شرایطی متفاوت نیز می‌توان جذاب بود. او در این ارتباط می‌گوید: «من برای سکسی بودن نیازی به پا ندارم. من متفاوتم و این خودش سکسی است؛ و از این‌که دارم از این ویژگی پول در می‌آورم، لذت می‌برم. این تصاویر، قدرت من را نشان می‌دهند.»
 
“کانیا سِسِر” با بیان این‌که «هیچ‌وقت رویای مدل بودن نداشته» اضافه می‌کند: «خیلی اتفاقی وارد این حرفه شدم و به آن عادت کردم. من خیلی آدم صادقی هستم. درواقع خودم هستم و هیچ‌وقت متفاوت از آن چیزی که هستم، خودم را نشان نمی‌دهم.»
 
او تنها در هنگام کار آرایش می‌کند، و ترجیح می‌دهد در حالت عادی، زیبایی طبیعی‌اش را به نمایش بگذارد.
کانیا که برای رفت و آمد، به جای ویلچِر، اغلب از اسکیت‌بورد استفاده می‌کند، امیدوار است که بتواند در مسابقات پاراالمپیک زمستانی سال ۲۰۱۸ در پیونگ‌چانگ کره جنوبی در رشته‌ی مونو-اسکی شرکت کند. هرچند که قصد دارد هم‌زمان با تمریناتش، به مدلینگ هم ادامه دهد.
وی دوست‌پسر جدیدش، برایان را یکی از بزرگ‌ترین حامیانش معرفی می‌کند و می‌گوید: «او عالی است و از هر کاری که می‌کنم، پشتیبانی می‌کند.»
 
“کانیا سِسِر” هم‌چنین در حال تکمیل کتاب سرگذشت زندگی‌اش است که سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهد شد.
+36
رأی دهید
-0
 
0

۲ نظر: