۱۳۹۴ خرداد ۲۰, چهارشنبه

قتل شوهر به‌خاطر سرگرمی

قتل شوهر به‌خاطر سرگرمی

زنی ٣٢ ساله که در پی برقراری ارتباط اینترنتی، همسر خود را به قتل رسانده بود، هنگام بازسازی صحنه قتل گفت: هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم با پاسخ‌دادن به یک ایمیل ناشناس این‌گونه زندگی‌ام نابود شود. متهم‌به‌قتل بعد از دستگیری در اعترافاتش گفت: چند ماه قبل زمانی که داشتم ایمیلم را چک می‌کردم با آدرس ناشناس ایمیلی با عنوان «سلام» مواجه شدم. تردید داشتم به آن پیام پاسخ بدهم یا نه. در نهایت به‌دلیل کنجکاوی ساده تصمیم گرفتم فرستنده پیام را سر کار بگذارم به همین دلیل جوابش را دادم، اما همین پاسخ کوتاه باعث شد ارتباط پیامکی من و آن فرد که خود را «افشین» معرفی کرده بود، آغاز شود و مدتی ادامه یابد. من که فکر می‌کردم طرف مقابلم شخص ساده‌لوحی است و برای سرگرمی بد نیست او را سر کار بگذارم، مدام به پیام‌هایش پاسخ می‌دادم. این زن ٣٢ ساله در ادامه گفت: دیگر به پیام‌های شبانه او عادت کرده بودم این ارتباط تا آنجا پیش رفت که جملات مبتذل و مستهجن برای یکدیگر ارسال می‌کردیم تا اینکه او از من درخواست ملاقات کرد، به همین دلیل سر قرار رفتم، اما وقتی چشمم به جوانی که سر قرار آمده بود، افتاد تازه فهمیدم چه اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ام؛ او هیچ‌کسی غیر از همسرم رضا نبود. وی اضافه کرد: رضا درحالی‌که در خیابان داد می‌زد تو لیاقت زندگی نداری، قسم خورد آبرویم را می‌برد و من را طلاق می‌دهد؛ انگار خودش در این ارتباط بی‌گناه بود. دیگر نمی‌دانستم چکار کنم یک ماه زندگی‌ام کتک و اشک و آه شده بود. فضای خانه برایم غیرقابل تحمل بود تا بالاخره شب حادثه براساس نقشه‌ای که برای رضا داشتم درحالی‌که در طبقه بالا در حال استراحت بود، برایش آبمیوه بردم؛ شوهرم آن را نوشید و به خواب رفت. وی افزود: حالا نوبت اجرای مرحله بعدی نقشه‌ام بود با تمام توان برای رهایی از تهمت‌ها و حرف‌های رضا، دستانم را بر گلویش فشار دادم و همان شب جنازه او را به اطراف شهر بردم و در آنجا رها کردم. «بنابر این گزارش، زن جوان اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر