۱۳۹۴ خرداد ۱۸, دوشنبه

آخرین شاهکار صدا و سیما/ شاید به جای مسابقات والیبال، سریال پخش کنند!

آخرین شاهکار صدا و سیما/ شاید به جای مسابقات والیبال، سریال پخش کنند!

شنبه شب، شبکه اول سیما در کنار شبکه تخصصی ورزش قرار گرفت تا بازی دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان به صورتی فراگیر از دو شبکه پخش شود.
خبرورزشی نوشت: این اقدام صدا و سیما اقدامی قابل احترام بود. شبکه سوم سیما که همه آن را شبکه مادر ورزش در رسانه‌ ملی قلمداد می‌کنند، دیشب درگیر پخش فینال لیگ قهرمانان اروپا بود که البته بینندگان بسیار زیادی در دنیا داشت. اما آنچه کمی نگرانمان کرد، تصمیمی است که شاید برای 6 دیدار خانگی ایران در لیگ جهانی گرفته شود. گفته می‌شود هر 6 بازی خانگی ایران در لیگ جهانی (که بین 29 خرداد تا 13 تیر در تهران برگزار می‌شود) قرار است از شبکه ورزش پخش شود.
گفته می‌شود این تصمیم به دلیل تقارن بازی ها با ماه مبارک رمضان و پخش سریال مناسبتی شبکه 3 گرفته شده است. اصلا مشخص نیست که این تصمیم قطعیت دارد یا خیر (که امیدواریم اساس خبر کذب باشد) اما اگر این گونه باشد، پاسخ مردمی که در نقاط محروم ایران امکان دریافت شبکه دیجیتالی ندارند؛ اما عاشق والیبال هستند، چه می‌شود؟ مردم ایران به دلیل عملکرد والیبال در چند سال اخیر که این ورزش را به موفقترین رشته تیمی در ایران تبدیل کرده، رقابتهای تیم ملی والیبال را کنجکاوانه دنبال می‌کنند. آنها که می‌خواهند بازیها را دنبال کنند، چه باید بکنند؟ کاش فدراسیون والیبال در این ماجراحداقل یک رای می‌داشت و نظر خود را در جلسه‌ای مطرح می‌کرد. کاش مردم می‌توانستند حرف دلشان را بزنند که بین سریال و بازی تیم ملی والیبال کدامیک را بیشتر می‌پسندند و می‌خواهند. و اینکه این شبکه ملی باید به چه موضوعی گرایش بیشتری داشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر