۱۳۹۴ تیر ۵, جمعه

محرمی: بچه‌های ۹۸ مرا سیــاه کردند!

محرمی: بچه‌های ۹۸ مرا سیــاه کردند!

 مجتبی محرمی این روزها سرگرم مربیگری در تیم 98 است و با این تیم در مسابقات جام ستارگان (به مناسبت ماه مبارک رمضان) شرکت می‌کند. دیروز (سه‌شنبه) با ستاره سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس تماس گرفتیم و دقایقی با محرمی گپ زدیم.
مبارک باشد، سرمربی تیم 98 شدی؟نه بابا! این بر و بچه‌های تیم 98 مرا سیاه کردند!
سیاه کردند؟!بله، کلی زیر پای من نشستند تا راضی شوم، بروم. به جای بازی کردن، روی نیمکت مربیگری کنم و من هم گول خوردم!
مجتبی محرمی که عالم و آدم را سیاه می‌کرد، حالا سیاه شود؟ باورش کمی سخت است!ای آقا! آن دوران هم ما سیاه‌باز نبودیم. آن زمان هم خیلی‌ها ما را سیاه کردند. روزگار امروز من مشخص است که آن دوران هم اهل سیاه‌کاری نبودم.
بقیه بودند؟!نمی‌خواهم اسم بیاورم ولی خیلی‌ها اهل سیاه‌کاری بودند و به خیلی چیزها هم رسیدند ولی مجتبی محرمی صاف و ساده بود. از همان دوران ساده بودم و هنوز هم هستم.
بگذریم! شنیدیم علی دایی، رضا شاهرودی، نیما نکیسا، مهدی هاشمی‌نسب و... قرار است زیرنظر تو کار ‌کنند؟نه داداش! این‌ها هر کدام خودشان یلی هستند.
من فقط کنار آنها هستم و خاطرات خوب گذشته را مرور می‌کنم. مربیگری کدام است؟!
کنترل این بازیکنان هم خیلی سخت است. مگر نه؟از چه نظر؟!
یکی مثل مهدی هاشمی‌نسب همه را می‌زند، نمی‌زند؟!نه، بنده خدا مهدی کجا همه را می‌زند؟
او یک فوتبالیست باتعصب است که از شکست و عقب افتادن از حریف بیزار است. مهدی اخلاق خاص خودش را دارد ولی پسر بامعرفت و کاردرستی است.
کنترل این بازیکنان سخت نیست؟شما باور نمی‌کنید. همه این بچه‌ها ماه هستند. بزرگ‌تر و کوچک‌تر سرشان می‌شود و کلی احترام مرا نگه می‌دارند. از قول من بنویسید همه‌شان خیلی آقا هستند.
فکر می‌کنید با تیم 98 قهرمان جام رمضان شوید؟در این مسابقات قهرمانی و برد و باخت اهمیت زیادی ندارد. ما دنبال رفاقت هستیم و همین که بچه‌ها را دور هم جمع کردیم، خودش باعث خوشحالی است. حالا اگر قهرمان هم شدیم که خیلی خوب می‌شود. (می‌خندد).
بگذریم، چرا پیشنهاد مربیگری در تیم امید پرسپولیس را رد کردی؟خیلی دلایل داشت. یکی، دوتا نیست.
ولی محمد پنجعلی کمی ناراحت شده و گفته بود اگر محرمی می‌آمد، قرارداد خوبی با او می‌بستم!کدام پول؟ خیال‌تان راحت باشد پرسپولیس برای مجتبی محرمی پول ندارد! من یکی مخلص محمدآقا هم هستم اما باشگاهی که 20 میلیون پول بیمارستان و عمل جراحی بازیکن خود را ندارد، می‌آید و به مجتبی محرمی رقم آنچنانی می‌دهد؟!
منظور شما احمد نوراللهی است؟طفلکی نوراللهی خیلی دلم به حالش سوخت. یک لحظه آدم باید خودش را جای این بازیکن بگذارد. با کتف مصدوم در این تیم بازی کرده باشی و آن وقت... بگذریم آقا!
آیا دلیل اصلی شما برای پاسخ منفی به پرسپولیس همین است؟گفتم دلایل زیادی دارد. من وقتی با یک نفر دست یاعلی می‌دهم، دیگر نمی‌توانم زیرش بزنم و امیدوارم منظور مرا متوجه شده باشید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر