۱۳۹۴ خرداد ۲۲, جمعه

واریز ۱۵ میلیاردتومان به حساب نمایندگان مجلس


واریز ۱۵ میلیاردتومان به حساب نمایندگان مجلس

نماینده مردم اردبیل در مجلس در شورای اداری استان گفت: در جلسه ای با حضور آخوندی و مسئولان قرارگاه خاتم الأنبیا، راه آهن اردبیل به دست این قرارگاه سپرده شد.

به گزارش پارسینه ، مصطفی افضلی فرد عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استانداری اردبیل که با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه برگزار شد، اظهار داشت: وزیر خارجه ایتالیا تصریح کرده است که درباره مذاکرات اهداف نظامی ندارند اما به جهت اینکه ایران در آینده محتاج انرژی فسیلی نخواهد بود و رشد اقتصادی کارآمدی انقلاب ایران را در دنیا نشان خواهد داد و با این پیشرفت ایران الگو می شود از این رو با مذاکرات مخالف اند،  بنابراین اهداف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و کوثر که با پیاده کردن طرح های خود کارآمدی نظام را اثبات می کنند برای بدخواهان مانند خار چشم است.
 
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در باره همکاری مضاعف با قرارگاه قرب کوثر اعلام آمادگی کرد.
دبیر کمیته سیاسی اصل نود مجلس تصریح کرد: معیشت و دین ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته و در صورت فقر شکاف طبقات اجتماعی، بدبینی و ناهنجاریها بوجود خواهد آمد به همین جهت است که در قران نیز نماز در کنار زکات و معیشت آمده است.
 
وی در ادامه گفت: اخیرا در مجلس قانون ضد رکود و حمایت از اقتصاد به تصویب رسید.دولت مکلف شد یارانه 7 میلیون نفر را قطع کرده و به اقشار آسیب پذیر اختصاص دهد.
 
این نماینده حوزه انتخابی اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس افزود: شرکت «کرسون» آمریکایی اعلام امادگی کرده تا در تمامی حوزه های در اردبیل سرمایه گذاری سنگی داشته باشد و ما نیز آمادگی خود را اعلام کرده ایم.
 
مصطفی افضلی فرد در ادامه اختصاص و واریز 15 میلیارد تومان به حساب نمایندگان را فرصتی مناسب برای تحقق برخی کارهای عمرانی معطل مانده دانست و در این خصوص آمادگی خود را برای کمک اعلام کرد.
 
وی در بخش دیگری سخنان خود با تقدیر از قرارگاه خاتم در توسعه و تکیمل نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان گفت: طی جلسه ای که با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی و مسئولان قرارگاه خاتم الأنبیای سپاه برگزار شد تا در صورت مجهز بودن این قرارگاه به برخی تجهیزات پیشرفته بخشی از کار را برعهده بگیرد که این قرارگاه آمادگی خود را اعلام کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر