۱۳۹۴ خرداد ۲۹, جمعه

جام ملت‌های آمریکای جنوبی؛ برزیل شکست خورد، نیمار اخراج شد

جام ملت‌های آمریکای جنوبی؛ برزیل شکست خورد، نیمار اخراج شد

نیمار در بازی برزیل با کلمبیا اخراج شددر ادامه مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی، شب گذشته نیمار، ستاره برزیلی تیم بارسلونا، در پایان بازی تیم ملی کشورش با کلمبیا کارت قرمز گرفت.
 
در دیداری که با نتیجه ۰-۱ به سود کلمبیا به پایان رسید، جیسون موریلو، بازیکن ۲۳ ساله باشگاه اینتر میلان، در دقیقه ۳۶ تنها گل بازی را راهی دروازه برزیل کرد.
 
نیمار، مهاجم ۲۳ ساله برزیل، پس از پایان بازی با توپ به پابلو آمرو، بازیکن ۲۸ ساله اودینزه، ضربه زد. این حرکت نیمار باعث واکنش نشان دادن از کارلوس باکا شد. و داور بازی هم هر دو بازیکن را با نشان دادن کارت قرمز جریمه کرد.
 
پس از جام جهانی برزیل، دیدار شب گذشته اولین باری بود که تیم‌های ملی این دو کشور در مقابل هم قرار گرفتند. برزیل که در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۱-۲ کلمبیا را شکست داده بود، آخرین بار در سال ۱۹۹۱ از این تیم شکست خورده بود.
 
کلمبیا که در بازی قبلی‌اش ۰-۱ از ونزوئلا شکست خورده بود، در دیدار بعدی با پرو روبه‌رو خواهد شد. همچنین، برزیل که ۱-۲ پرو را شکست داده بود، در آخرین دیدارش در مرحله گروهی با ونزوئلا بازی خواهد کرد.
 
تنها بازی دیگری که شب گذشته برگزار شد، شاهد پیروزی ۰-۱ آرژانتین بر اوروگوئه بود. سرجیو آگوئرو، مهاجم ۲۷ ساله منچستر سیتی، در دقیقه ۵۶ بازی با یک ضربه سر دیدنی ۳ امتیاز بازی را از آن آرژانتین کرد.
بازی بعدی آرژانتین، روز شنبه با جامائیکا است.

کارلوس باکا هم از داور کارت قرمز گرفت
موریلو در دقیقه ۳۶ دروازه جفرسون را باز کرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر