۱۳۹۴ فروردین ۲۹, شنبه

یک زن آمریکایی به خاطر ملیتش در پاکستان توسط اسلام‌گرایان کشته شد

.
در محل واقعه اعلامیه‌هایی از سوی گروه «شیرهای دولت اسلامی» پیدا شده که در آن نوشته شده بود : "ای صلیبیون، ما شیرهای دولت اسلامی و شاهین‌های خلافت هستیم و امروز زن کانزاسی را کشتیم."

به گزارش «محبت نیوز»، تعدادی مرد موتورسوار مسلح روز جمعه هفدهم آوریل، در شهر کراچی در جنوب پاکستان به سوی اتومبیل «دبورا لوبو»، زن اهل کالیفرنیای آمریکا و معاون یکی از مراکز آموزش دندانپزشکی این شهر که از محل کار به سوی خانه خود در حرکت بود آتش گشودند.
بنابه گفته پلیس پاکستان خانم «لوبو» که از ناحیه صورت و دست به شدت زخمی شده بود در محل واقعه درگذشته است.
رادیو کوچه بنابه گزارش رسانه‌های خبر داد، پلیس پاکستان، در این رابطه گفته است امکان دارد، انگیزه قتل این زن آمریکایی در بندر کراچی، ملیت آمریکایی او بوده باشد.
تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است اما در محل واقعه اعلامیه‌هایی از سوی گروه «شیرهای دولت اسلامی» و «شاهین‌های خلافت» پیدا شده که گفته‌اند این زن را به این دلیل که آمریکایی بوده؛ کشته‌اند.
در این اعلامیه که به زنان انگلیسی نوشته شده، آمده است "ای صلیبیون، ما شیرهای دولت اسلامی و شاهین‌های خلافت هستیم و امروز زن کانزاسی را کشتیم. ما در کمین شما هستیم تا شما را هرکجا که هستید بکشیم و انشاءاله همه شما را در آمریکا در محاصره قرار می‌دهیم و آمریکا را به آتش می‌کشیم. اسلامگرایان گاه از ملت‌های غربی با عنوان صلیبیون نام می‌برند.


«دبورا لوبو» که پنجاه و چند سال سن داشت، با یک پاکستانی ازدواج کرده و از سال ١٩٩٨ ساکن پاکستان بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر