۱۳۹۴ فروردین ۲۸, جمعه

هندوی افراطی: همه مسیحیان و مسلمانان هند باید عقیم شوند !

.
یک هندوی افراطی در اظهارنظری عجیب خواستار عقیم سازی مسیحیان و مسلمانان در سرتاسر هند شده است.

عکس/ مراسم مذهبی هندوها
به گزارش «محبت نيوز»، خانم "سادهوی دوا تاخور" از هندوهای افراطی و معاون رهبر گروه "ماهاسابا" گفته است به دلیل رشد بیش از اندازه و روزافزون مسلمانان و مسیحیان در شبه قاره، باید همه آنها عقیم شوند تا جمعیت آنها بیش از این نشود.
شفقنا به گفته خبرگزاری آناتولي خبر داد، این مقام جنجالی و افراطی هندو گفته است مسلمانان و مسیحیان هند با رشد زیادی که در جمعیت خود پدید آورده اند، عملن بعنوان اصلی ترین تهدید برای جمعیت هندوهای شبه قاره مطرح شده اند و باید عقیم شوند.
معاون رهبر گروه افراطی "همه هندوستان برای هندوهاست" یا "ماهاسابا" در ادامه گفته است ما شاهد این هستیم که مسلمین و مسیحیان در هند هر روز به تعداد خود می افزایند، اگر اینگونه پیش رود هندوستان دیگر کشوری هندو نیست و باید این جریان کنترل شود؛ به همین خاطر تنها راه جلوگیری از ازدیاد نسل آنها، عقیم سازیشان است.
خانم ناخور ضمنن از هندوها خواسته نسبت به زاداوری و افزایش جمعیت خود برای مقابله با مسلمانان اهتمام بورزند. این رهبر افراطی پیش از این سخنان جنجالی بر زبان جاری کرده بود. خانم تاخور قبلن گفته بود خدایان هندوها باید در مساجد و کلیساها گذاشته شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر