۱۳۹۴ اردیبهشت ۷, دوشنبه

تظاهرات صدها آمریکایی در واشینگتن علیه ازدواج همجنس‌گرایان

ی.کی از مخالفان ازدواج همجنس‌گرایان گفت: «همان‌طور که در انجیل آمده و خداوند می‌گوید ازدواج بین زن و مرد است و دیوان عالی کشور به هیچ وجه این اختیار را ندارد که آن را دوباره تعریف کند و یا حتی در مورد آن صحبت کند.
به گزارش «محبت نیوز» درپی تصمیم دیوان عالی آمریکا برای بررسی تطبیق ازدواج همجنس‌گرایان با قانون اساسی ایالات متحده آمریکا از روز سه‌شنبه آینده، صدها نفر در واشینگتن پایتخت این کشور علیه ازدواج همجنس‌گرایان تظاهرات کردند.
 شبکه تلویزیونی «یورو نیوز» روز یک‌شنبه بیست و ششم آوریل ضمن اعلام این خبر گزارش داد که یکی از مخالفان ازدواج همجنس‌گرایان در برابر کاخ کنگره آمریکا گفت: «همان‌طور که در انجیل آمده و خداوند می‌گوید ازدواج بین زن و مرد است و دیوان عالی کشور به هیچ وجه این اختیار را ندارد که آن را دوباره تعریف کند و یا حتی در مورد آن صحبت کند. در قانون اساسی این حق به آنها داده نشده که در اینباره صحبت کنند.»
بنابه این گزارش، نمایندگان کلیساهای کاتولیک و ارتدوکس هم در این تجمع که روز شنبه بیست و پنجم آوریل برگزار شد، حاضر بودند و تاکید کردند که ازدواج فقط پیوندی میان یک مرد و یک زن است.
تصمیم نهایی دیوان عالی آمریکا در مورد مطابقت ازدواج همجنس‌گرایان با قانون اساسی ایالات متحده، احتمالن تا آخر ماه ژوئن اعلام خواهد شد.
«جوزف کرتز»، رییس اسقف‌های کاتولیک آمریکا گفت: «همانطور که پاپ فرانچسکو گفته است، ازدواج آنقدر چیز زیباییست که ما باید از آن محافظت کنیم. باید از کودکان محافظت کنیم.»
خبرنگار این شبکه تلویزیونی در واشینگتن، با بیان این‌که افکار عمومی آمریکا موافق ازدواج همجنسگرایان است، گزارش داده است: «شاید مبارزه مدافعان ازدواج سنتی با شکست مواجه شود چرا که اکثریت بزرگی از آمریکایی‌ها، همانند احکام دادگاه‌های متعددی در سراسر این کشور، از ازدواج همجنس‌گرایان حمایت می‌کنند. دیوان عالی آمریکا هم به احتمال زیاد همان کار را خواهد کرد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر