۱۳۹۴ فروردین ۲۸, جمعه

مرگ دلخراش یک کارگر به دلیل فقدان ایمنى محل کار

مرگ دلخراش یک کارگر به دلیل فقدان ایمنى محل کار

خبرگزاری هرانا – مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: کارگر ۳۵ ساله‌ای به هنگام تعمیر پل مکانیزه احمد آباد اصفهان، جان خود را از دست داد.
به گزارش هرانا، غفور راستین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه صبح امروز کارگری در حالی که اقدام به تعمیر پل مکانیزه احمد آباد اصفهان می کرد جان خود را از دست داد.
وی بیان داشت: کارگر مذکور در حالی اقدام به تعمیر پل کرده است که در حین تعمیر، عابرین در رفت و آمد بودند و مشخص نیست که چه کسی کلید برق را می‌زند و نیمه بالای تن کارگر در پره‌های پل مکانیزه فرو می‌رود.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: در این حادثه بدن کارگر دو تکه شده و قسمت بالا تنه در پره‌ها فرو رفته و به پائین کشیده می‌شود و قسمت بالا تنه در بالای پل می‌ماند.
وی افزود: ماموران اورژانس پس از اطلاع ساعت ۱۱ و ۴۷ دقیقه بر سر صحنه حادثه حاضر شدند که با حضور بر سر کارگر حادثه دیده نبض کارگر هنوز می‌زده اما به دلیل اینکه بدن کارگر از هم جدا شده و در داخل پره‌ها فرو رفته بود ماموران نمی‌توانستند بدن کارگر را از داخل پره‌ها بیرون بکشند.
راستین بیان کرد: با وجودی که کدهای مختلف از جمله ماموران آتش نشانی بر سر صحنه حادثه حاضر بودند اما هیچ یک نمی‌توانستند اقدامی برای نجات این کارگر انجام دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر