۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۹, سه‌شنبه

'ورود زنان بدون کفش پاشنه بلند بر فرش قرمز کن ممنوع'

'ورود زنان بدون کفش پاشنه بلند بر فرش قرمز کن ممنوع'

انتشار اخباری مبنی بر این که زنان شرکت‌کننده در جشنواره فیلم کن نمی‌توانند با کفش تخت در مراسم فرش قرمز حاضر شوند و باید کفش پاشنه بلند به پا داشته باشند، با انتقادهای فراوانی رو‌به‌رو شده است.
 
بعضی از زنان شرکت کننده در مراسم فرش قرمز فیلم جدید کیت بلانشت به نام کرول، افرادی با سن و سال بالا و دارای مشکلات پزشکی بودند.
سایت خبری اسکرین می‌گوید فستیوال کن تائید کرده است که پوشیدن کفش پاشنه بلند برای زنان در مراسم فرش قرمز اجباری است.
این در حالی است که مدیر این جشنواره گفته است که این "شایعات بی اساس" است.
 
تیری فرمو، مدیر این جشنواره در توییتر خود نوشت: مقررات مراسم تغییری نکرده است، "کشیدن سیگار ممنوع و (پوشیدن) لباس رسمی (الزامی)" از جمله موارد ذکر شده است، به پاشنه کفش هیچ اشاره‌ای نشده است.
 
وب سایت فستیوال کن در مورد نحوه پوشش نیز به نوعی نظر مدیر این جشنواره را تائید می کند، در خصوص نحوه پوشش بر فرش قرمز آمده است: "کراوات مشکی و لباس شب"، هیچ اشاره ای به پاشنه کفش نشده است.
 
یک منبع که نخواست نامش فاش شود ،گفت: "یک نفر را که من می شناسم، به خاطر پوشیدن کفش تخت به مراسم راه ندادند و به او گفته شده برود و یک کفش مناسب برای مراسم بخرد."
 
آصف کاپادیا، فردی که مستند ایمی واینهاوس را هفته گذشته در فستیوال نمایش داد، در توییتر خود نوشت که همسرش به خاطر پوشیدن کفش بدون پاشنه دچار مشکل با مسئولان برنامه شده بود هر چند در آخر به او اجازه ورود داده شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر