۱۳۹۴ خرداد ۱۰, یکشنبه

فال روز یکشنبه ۳۱ مه - ۱۰ خرداد

فال روز یکشنبه ۳۱ مه - ۱۰ خرداد

فروردین
 
امروز می توانید روز خوبی داشته باشید، البته اگر در برابر مشکلات غریزی عمل کنید و به دنبال عقل و منطق نباشید. امروز اطلاعات زیادی از همه طرف به شما وارد می شود و نمی توانید تصمیم بگیرید که به کدام یک باید اطمینان کنید. شاید بهتر باشد که نگرانی های احساساسی خود را برای مدتی کنار بگذارید، به این ترتیب راحت تر می توانید به حقیقت دست پیدا کنید. وقت بگذارید و سعی کنید حقایق را از اطلاعات غیر واقعی جدا کنید. به نفع تان است که فعلاً به زمان بندی دیگران توجه نکنید و خودتان تصمیم بگیرید که چه وقت باید دست به کار شوید.  
حافظ می گوید :
بیا که قصر امل سخت سست بنیادست***بیار باده که بنیاد عمر بر بادست
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود***ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست
تعبیر: به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.
 
 اردیبهشت
 
امروز باید گوش به زنگ باشید، یعنی حواس تان باشد طوری رفتار نکنید که دیگران را مورد تهاجم قرار دهید. به نظر خودتان بسیار منطقی هستید، اما ممکن است کسی از راه برسد و به شما بگوید که هیچ کدام از ایده های تان شدنی و ممکن نیستند. مجبور نیستید همه ی جزییات را توضیح دهید، سعی کنید با لحن تان نرم تر سخن بگویید و کمتر حرف بزنید. لزومی ندارد برای این که منظورتان را برسانید از جملات طولانی استفاده کنید، اما کمی طول می کشد تا کاملاً درک تان کنند.
حافظ می گوید :
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می رود ارادت اوست
نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه ها در مقابل رخ دوست
تعبیر: درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.
 
خرداد
 
امروز اعتماد به نفس زیادی خواهید داشت. دیگران در شادی و آرامش شما نقشی ندارند اما تغییر حالت شما را درک می کنند. امروز تمام نگاه ها به سمت شما خواهد چرخید و ممکن است حتی غریبه هایی را به خود جذب کنید. فردی نزد شما خواهد آمد و از جذابیت تان با شما حرف خواهد زد. در گفتگو با دیگران همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. شانس به در خانه شما روی آورده است، آن را از دست ندهید. از رابطه گذشته خود کینه به دل دارید. اگر می خواهید بیش از این اذیت نشوید، همه چیز را فراموش کنید. اگر دید منفی را از خود دور کنید، زندگی تان رو به بهبود خواهد رفت.
حافظ می گوید :
ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است
به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می خورم خون است
تعبیر: روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.
 
تیر
 
شخصی که شما دنبالش می گشتید امروز می تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینکه شما اکنون انرژی ای را دریافت کرده اید که افق های فکریتان را گسترده می سازد و فکرتان را با تفکرات زیبا انباشته می سازد. وقتی که دیگران به شما توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید؛ اندکی ابهام آنها را در شک و تردید نگه خواهد داشت.امروز قوه ی تخیل تان خوب کار می کند. شاید نتوانید احساسات تان را از آن چه واقعیت است جدا نگه دارید و بهترین مسیر ممکن را تشخیص دهید، به همین دلیل به نظر می رسد که نسبت به حقایق انکارناپذیر بی توجه شده اید و بیشتر حواس تان به فرصت های بی شماری است که پایه و اساسی ندارند. قبل از این که تصمیم نهایی را بگیرید، به شما توصیه می شود که یک بار دیگر همه ی برنامه را از ابتدا بررسی کنید. یادتان باشد که قرار نیست همه ی آرزوهایی که در سر دارید به واقعیت تبدیل شوند.
حافظ می گوید :
صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است
از صبا هر دم مشام جان ما خوش می شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است
تعبیر:  خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.
 
مرداد
 
امروز از لحاظ جسمی و ذهنی بسیار فعال هستید و ذهنتان برای شکار هر موقعیتی که پیش بیاید آماده است. یادتان باشد که هیچ تأخیری جایز نیست و اگر دیر بجنبید این فرصت ها از دستتان در خواهند رفت و سرتان بی کلاه خواهد ماند. حالا که شانس به شما روی آورده است آن را دو دستی بگیرید. اگر هرکاری را با عشق و علاقه انجام دهید نتایجی که انتظار دارید را خیلی زود به دست خواهید آورد. اجازه ندهید عصبانیت های قبلیتان کنترلتان را به دست بگیریند و رفتار اکنونتان را تغییر دهند. همراه با عشقتان یک شام دو نفره ترتیب دهید و با کمک همدیگر آشپزی کنید. اگر در جستجوی عشق هستید بد نیست در یک کلاس جدید ثبت نام کنید، تا هم چیزی یاد گرفته باشید و هم با چهره های تازه آشنا شوید.
حافظ می گوید :
خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست
از لبت شیر روان بود که من می گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست
تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.
 
شهریور
 
اگر امروز به محل کارتان می روید سعی کنید بهترین رفتار ممکن را از خودتان نشان دهید، چرا که افرادی که شما را می بینید در موردتان با دیگران صحبت خواهند کرد. اولین برخورد تأثیری بسیار می تواند باشد و موقعیت های آینده شما را به ویژه از لحاظ مالی می تواند بهبود ببخشد. اگر کسی را دوست دارید وقت آن رسیده است که قضیه را رسمی کنید. فقط یادتان باشد قبل از هر اقدامی با طرف مقابلتان سنگ هایتان را وا بکنید و هیچ موضوعی را حل نشده نگذارید. داریم در مورد یک عمر زندگی حرف می زنیم! تلفن هایتان را خاموش کرده و در جایی که هیچکس مزاحمتان نشود با هم صحبت کرده و از بودن در کنار هم لذت ببرید.
حافظ می گوید :
در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست***مست از می و میخواران از نرگس مستش مست
در نعل سمند او شکل مه نو پیدا***وز قد بلند او بالای صنوبر پست
تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.
 
مهر
 
ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می شود و بهتان توصیه می کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.
حافظ می گوید :
بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد***که تاب من به جهان طره فلانی داد
دلم خزانه اسرار بود و دست قضا***درش ببست و کلیدش به دلستانی داد
تعبیر: مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شوندو دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که اینبار هم سرمایه ی تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای خودت حفظ کن.
 
آبان
 
اگر کسی می خواهد به شما کمکی بکند به او این فرصت را بدهید، اگر کمک آنها را رد کنید این احساس را به آنها انتقال خواهید داد که به اندازه کافی خوب نیستند. یادتان باشد که هرچند وقت گذراندن با دیگران می تواند لذت بخش باشد، اما هرکسی به زمانی برای خودش نیاز دارد و شما به این زمان نیاز دارید، پس حتما در برنامه امروز وقتی برای خودتان بگذارید. امروز از مشکلاتی که با همسر یا نامزدتان دارید به ستوه آمده اید و دارید به این فکر می کنید که آیا اصلا ادامه این رابطه منطقی است. اما خودخواه نباشید، شاید همسرتان روزهای سختی را دارد پشت سر می گذارد اما نمی تواند راجع به مشکلاتش با شما حرف بزند. از او بخواهید با شما حرف بزند، صبور باشید و همه چیز روبراه خواهد شد.
حافظ می گوید :
پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد***وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد
از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر***ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد
تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.
 
آذر
 
مردم شما را به عنوان فردی آگاه قبول دارند و این بدین معنی است که به توصیه هایی که شما می کنید اهمیت می دهند و راهی که می گویید را با خیال راحت انتخاب می کنند، از این قدرت خود درست استفاده کنید. موتور شما آماده و تنظیم شده است و آماده حرکت هستید، فقط فکر می کنید که یک مانع سر راهتان قرار دارد. اما خوب که نگاه کنید خواهید دید این مانع چیزی جز نگرشی ذهنی شما و ناتوانیتان در تصمیم گیری همراه با اعتماد به نفس نیست. گاهی آنقدر ذهنتان آشفته می شود که احساس می کنید نمی تواند قدم از قدم بردارید، وقت آن رسیده است که به این ذهنیت غلبه کنید. امروز همراه با عشقتان خوش بگذرانید و حسابی استراحت کنید، فردا باید حرکت را آغاز کنید!
حافظ می گوید :
روشنی طلعت تو ماه ندارد***پیش تو گل رونق گیاه ندارد
گوشه ابروی توست منزل جانم***خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد

تعبیر: بسیار انسان خوش شانسی هستید. هر کجا می روید بقیه کنار می کشند چون موفقیتتان در آنجا حتمی است. کاری را که انجام می دهید از دست هیچکس بر نمی آید و این به خاطر ذوق و سایقه ی خودتان می باشد. مواظب باشید راه خطا نروید چون دشمنان می خواهند شما را خراب کنند.
 
دی
 
آدمی هستید که معمولاً باعث شادی دیگران می شود، اما مشکل این جاست که گاهی زیاده روی می کنید، یعنی حاضرید که خودتان را نادیده بگیرید تا هر طور شده دیگران را خوشحال کنید. امروز ممکن است ناگهان حرفی بزنید که اصلاً به عواقب آن توجه نکرده اید. قصدتان این نیست که کسی را ناراحت کنید، اما باید برای خودتان هم وقت بگذارید. پس سعی کنید مرزهایی را برای روابط تان درنظر بگیرید که در آینده چنین مشکلی پیش نیاید.
حافظ می گوید :
زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست
تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه ای و در آرزو ببست

تعبیر: چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
 
بهمن
 
شما می توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است، برای اینکه به شما اجازه می دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می کردید ناامید شوید.دیگران معمولاً به شما تکیه می کنند. زیرا به نظر می رسد که عقل و منطق خوبی دارید و می توانید در زمان بحران به درستی تصمیم بگیرید. اما امروز تصمیم گیری برای تان مشکل شده است، نمی دانید تلاش تان را روی چه کاری متمرکز کنید. این کاهش اعتماد به نفس ممکن است شما را در مسیری قرار دهد که از مقصد مورد نظر شما دور است. کمی عجیب به نظر می رسد، اما بهتر است کمی وقت تلف کنید. وقتی به جواب درست دست پیدا خواهید کرد که اصلاً به دنبال اش نگردید.
حافظ می گوید :
خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست***گشاد کار من اندر کرشمه های تو بست
مرا و سرو چمن را به خاک راه نشاند***زمانه تا قصب نرگس قبای تو بست

تعبیر: به مراد دل خود می رسی و این از برای دعاهای سحریت می باشد. فکر نکن همه کارها را تنها انجام داده ای بلکه بقیه نیز سبب ساز بوده اند تا بتوانی به مقصود برسی. بر عهد خود وفادار بمان. روزگار بر وفق مراد توست پس رضای خداوند را هم در نظر بگیر و تو هم برای دیگران سبب ساز باش.
 
اسفند
 
این آخر هفته برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. برای این که از تمام آنچه که زندگی به ما هدیه می دهد بهره ببریم، باید ببینیم چه چیزهایی دیگر کارایی مورد نظر را ندارند. امروز برای شما روز رهایی و پیش رفتن است. به وابستگی های عاطفی خود به شکلی منطقی فکر کنید. با شرکت در کلاس یوگا، پیاده روی طولانی مدت در طبیعت و یا گفتگو با کسی که به او اعتماد دارید خودتان را آرام کنید. باید خیلی زود خودتان را از آنچه دست و پایتان را می گیرد رها کرده و آغوشتان را به سوی آنچه پیش رویتان است باز کنید. شاید ریلکس کردن به نظرتان سخت بیاید، اما حداقل کمی دراز بکشید تا باتری هایتان شارژ شوند. در مورد قوانین رابطه خود با همسرتان صحبت کنید و حدود را مشخص کنید.
حافظ می گوید :
صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت
گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت
تعبیر: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر