Lion climbs tree to escape herd of buffalo in Kenya - 1
تقاطع: “چارلز کامین”، گردشگر ۶۳ ساله‌، در جریان سفر ماه مارچ خود به پارک حفاظت‌شده‌ی “ماسایی مارا” در کنیا، تصاویری باورنکردنی را ثبت کرده که در آن یک شیر از ترس گله‌ی بوفالوها، از یک درخت بالا رفته است.
آقای کامین که به همراه همسرش به این سفر رفته بود در شرح این ماجرای شگفت‌انگیز به “بارکرافت میدیا” گفته: «شیر نر که برای شکار یک بوفالو تازه به دنیا آمده کمین کرده بود، ناگهان با گله‌ی بوفالوها مواجه گردید. آن‌ها دنبال شیر دویدند و در فاصله‌ی کوتاهی، شیر برای حفظ جانش به بالای درخت جهید.»
او ادامه می‌دهد: «بوفالوها که قصد نداشتند راه را برای پایین آمدن و رفتن شیر باز کنند، در همان پایین درخت منتظر ماندند و به دور شیر حلقه زدند تا به روی زمین بیفتد».
“کامین” تاکید می‌کند که خشم بوفالوها از قصد شیر برای شکار نوزادشان، باعث شده بود تا اجازه‌ی فرار به او ندهند.
با این وجود، پس از چند ثانیه چسبیدن به درخت، بدن شیر به لرزه افتاد و نتوانست خودش را بالا نگه دارد و به سوی پایین لیز خورد. او در این لحظات، در کمال ناامیدی، غرش کوتاهی کرد و به زمین افتاد و سپس به سوی ماشین جیپ “کامین” دوید و در میان بوته‌ها ناپدید شد.
“چارلز کامین” در ارتباط با این فرار می‌گوید: «کاملا می‌شد حس کرد که شیر خودش را محکوم به فنا می‌بیند و چاره‌ای جز یک تلاش دیگر برای نجات ندارد.»
او با “جادویی” و “فراموش‌نشدنی” توصیف کردن این ماجرا اضافه می‌کند که آن‌طور که بعدا متوجه شده، وقوع چنین اتفاقی بی‌سابقه بوده است.