تقاطع: “تِس هالیدی”، به عنوان اولین مدل سایز ۲۲ جهان، ستاره‌ی شبکه‌های اجتماعی در یک سال گذشته بود که توانست طوفانی در دنیای مُد به پا کند.
این مدل ۲۹ ساله‌ی اهل ایالت می‌سی‌سی‌پی در جنوب امریکا، یک سال باورنکردنی کاری را سپری کرد و علاوه بر امضای قرارداد با یک آژانس مهم مدلینگ، در برنامه‌هایی به ارائه لباس‌ پرداخت که پیش‌تر حضور در آن‌ها برایش یک رویا بود.
مجله‌ی معروف مُد و سرگرمی “پیپِل” به بهانه‌ی انتشار عکس “تِس هالیدی” بر روی جلد شماره‌ی این هفته‌ی خود، شش نکته درباره‌ی زندگی او را منتشر کرده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به شغل پیشینش به عنوان یک آرایشگر و داشتن پسری ۹ ساله اشاره کرد.
این مجله هم‌چنین نوشته که اسم واقعی این مدل سنگین‌وزن، “رایان هووِن” بوده که بعد از ورود به حرفه‌ی مدلینگ اسم تِس را برای خودش انتخاب کرد. نام خانوادگی هالیدی را نیز از نامزدش گرفت. نامزدی که به صورت آنلاین و در وب‌سایت تامبلر با او آشنا شد.
“تِس” درباره‌ی انتقادهایی که از وزنش می‌شود نیز به “پیپِل” گفته که به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهد چرا که در نهایت آن‌ها نیستند که هزینه‌‌‌ی صورت‌حساب‌های ماهانه‌اش را می‌دهند.