۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۷, یکشنبه

خامنه‌ای آل‌سعود را بدتر از مشرکین مکه در صدر اسلام خواند !

خامنه‌ای آل‌سعود را بدتر از مشرکین مکه در صدر اسلام خواند !

«خامنه‌ای» بار دیگر از حملات نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به یمن انتقاد کرده و گفت: «در ماه حرام، مشرکین مکه هم جنگ را قطع می‌کردند.
به گزارش « محبت نیوز»، آیت‌اله «علی خامنه‌ای»، رهبر ایران با اشاره به حملات عربستان سعودی به یمن گفت: در ماه حرام، مشرکین مکه هم جنگ را قطع می‌کردند. از مشرکین آن روز مکه بدتر، امروز کسانی هستند که در ماه حرام خانواده‌های یمنی را به عزا می‌نشانند.
به گفته رادیو کوچه آیت‌اله «خامنه‌ای» روز شنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه، در جمع گروهی از مقامات ایرانی و سفیران کشورهای اسلامی در ایران گفت: «ملت یمن و بحرین و فلسطین مظلومند. ما از مظلوم حمایت می‌کنیم، هر مقدار که می‌توانیم.‌«
«خامنه‌ای» همچنین در سخنان خود با اشاره به حمله کشورهای عربی به رهبری عربستان به یمن گفت: «ما همسایه هستیم. امنیت خلیج فارس به نفع همه است. اگر امن باشد استفاده می‌کنیم. اگر ناامن باشد برای همه ناامن خواهدبود.»
وی همچنین افزود: «امنیت خلیج فارس با کسانی است که خلیج فارس خانه‌ آن‌هاست. آمریکا چه کاره است؟ آمریکا دنبال منافع خود است و اگر لازم بداند منطقه را ناامن می‌کند.‌«
آیت‌اله «خامنه‌ای» بار دیگر از حملات نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به یمن انتقاد کرده و گفت: «در ماه حرام، مشرکین مکه هم جنگ را قطع می‌کردند. از مشرکین آن روز مکه بدتر، امروز کسانی هستند که در ماه حرام خانواده‌های یمنی را به عزا می‌نشانند.»
رهبر ایران گفت: «جاهلیت امروز با توان بسیار بالا و خطر صدها برابر جاهلیت دوران اول اسلام بازتولید شده، البته اسلام هم امروز مجهز شده. ملت‌ها و زمامداران کشورهای اسلامی بدانید ما می‌توانیم مقابل این جاهلیت بایستیم.‌»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر