۱۳۹۴ بهمن ۱۱, یکشنبه

رسانه موفق ارزش‌های دینی را ترویج می‌کند

رسانه موفق ارزش‌های دینی را ترویج می‌کند

اظهارات رئیس قوه قضائیه در حالی مطرح می‌شود که روزنامه کیهان که زیر نظر علی خامنه‌ای اداره می‌شود سال‌هاست به صراحت اصول اخلاقی و عرفی جامعه را نیز زیرپا می‌گذارد.
به گزارش «محبت نیوز» صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه «رسانه موفق» را رسانه‌ای دانسته که بدنبال «حفظ ارزش‌های دینی و الهی و ترویج آن در جامعه باشد.»
لاریجانی افزوده دست‌اندرکاران چنین رسانه‌ای «نزد خداوند باریتعالی عجر و مزد خود» را خواهند گرفت.
به نقل از دیگربان وی در مقابل این نوع رسانه رسانه‌ای را معرفی کرده که «بدنبال تخریب افکار و شخصیت‌ها» است که «هیچ جایی در نظام دینی نخواهد داشت.»
“این در حالی است که بر اساس استانداردهای رسانه‌ای جهانی رسانه موفق چنین رسانه‌ای معرفی نشده است.”
لاریجانی همچنین خواستار تقویت اخلاق در رسانه‌ها شده تا «رسانه‌های کشورهای منطقه بهره کافی از این تفکر ارزشی و دینی ببرند.»
اظهارات رئیس قوه قضائیه در حالی مطرح می‌شود که روزنامه کیهان که زیر نظر علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی اداره می‌شود سال‌هاست نه تنها اخلاق رسانه‌ای را رعایت نمی‌کند بلکه به صراحت اصول اخلاقی و عرفی جامعه را نیز زیرپا می‌گذارد.
این روزنامه با پرونده‌سازی و شایعه‌سازی به هتک حرمت چهره‌های سیاسی و فعالان مدنی پرداخته و به بازوری نهادهای امنیتی تبدیل شده است.
در طول این سال‌ها با روش روزنامه کیهان هیچ مقابله‌ای نشده اما سایر روزنامه‌ها با انتشار کوچک‌ترین نوشته انتقادی مورد شدیدترین برخوردها قرار گرفته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر