۱۳۹۴ دی ۱۱, جمعه

امام جمعه موقت تهران لرزه بر اندام فاسدان انداخت !

امام جمعه موقت تهران لرزه بر اندام فاسدان انداخت !

امام جمعه موقت تهران این هفته طی سخنانی در تریبون نماز جمعه لرزه بر اندام فاسدان انداخت وی در بخشی از سخنانش گفت ؛ روز قیامت از مسئولین و دانه درشت ها می پرسند چرا فاسد شدی!
به گزارش «محبت نیوز» کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران گفت: ” روز قیامت وقتی روئسا، مسئولین و دانه درشت ها در محکمه عدل الهی حاضر می‌شوند از آن‌ها بازخواست می‌شود که چرا فاسد شدید و آن‌ها می‌گویند لازمه این همه اقتدار همین بود. اینجاست که حضرت سلیمان حجتی برای آن‌هاست که با وجود آن همه قدرت دست از پا خطا نکرده و لحظه‌ای از یاد خدا غافل نبود.”
وی افزود: مسئولین عزیز و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران که پست‌شان زیر پرچم ولایت مشروعیت پیدا کرده است باید بدانند که بیت المال مال خدا و رسول خداست و نمی‌توانند در آن دخل و تصرفی کنند. البته در این میان بعضی‌ها پست‌هایشان هم مشروع نیست و نور چشم بازی است. آن‌ها شایستگی مدرک و تجربه لازم را نداشته‌اند اما جزء یک جریان بودند و پست های مهم به آن‌ها داده شده است. این‌ها اگر خدمتکار هم باشند در روز قیامت مسئول هستند و پاسخی در پیشگاه پروردگار ندارند.
– به قطب مقابل ولایت رای ندهید
امام جمعه موقت تهران گفته مردم باید در انتخابات افرادی را انتخاب کنند که قصد ایجاد «قطبی جدید» مقابل علی خامنه‌ای را نداشته باشند و حوادث سال ۸۸ از جنگ عراق علیه ایران «خطرناک‌تر» بود.
صدیقی خطاب به نمازگراران تهرانی گفته بدانند امنیت کشور «زیر سایه ولایت» بدست آمده است.
وی افزوده «باید ببینید چه کسانی را انتخاب کنید که به امنیت کشور خدشه وارد نشود و قطب جدیدی برابر ولایت فقیه ایجاد نشود.»
به گفته دیگربان حامیان علی خامنه‌ای از میان ویژگی‌های نامزدهای انتخابات تنها بر تبعیت از علی خامنه‌ای تاکید می‌کنند.
آنها نگران هستند افراد مخالف یا منتقد رهبر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و به ویژه مجلس خبرگان انتخاب شوند و به ابراز مخالفت‌هایی هر چند اندک علیه وی بپردازند.
محمدعلی موحدی کرمانی دیگر امام جمعه موقت نیز به تازگی گفته «در انتخابات مجلس خبرگان تکیه بر علم و دانش داوطلبان کفایت نمی‌کند و تنها باید افرادی در این مجلس ورود پیدا کنند که در امر ولایت امتحان خود را به خوبی پس داده باشند.»
صدیقی در بخش دیگری از اظهاراتش انقلاب اسلامی را «پدیده قرآنی» دانسته که به علت «اسلام ولایی و جمهوریت» با «جمهوری‌های مستکبر» تفاوت دارد.
وی حوادث سال ۸۸ را «خطرناک‌تر» از جنگ هشت ساله میان عراق و ایران که هزاران کشته و زخمی برجا گذاشت اعلام کرده و از این که برخی از مردم در جریان حوادث آن سال «بصیرت» نداشتند ابراز تاسف کرده است.
صدیقی افزوده «تعجب می‌کنم کسانی که آن روز به امنیت مردم دلسوزی نکردند ادعای تبعیت از ولایت فقیه می‌کنند در حالی که نشان دادند ولایت را قبول ندارند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر