۱۳۹۴ دی ۲۴, پنجشنبه

جزئیاتی از تهدید کلیساهای انجیلی در ترکیه

جزئیاتی از تهدید کلیساهای انجیلی در ترکیه

“دولت اسلامی ترکیه” با ارسال پیام های تهدیدآمیز از ٢٠ کلیسای انجیلی ترکیه خواسته اند دست از فعالیت های بشارتی خود برداشته و اسلام بیاورند.
به گزارش «محبت نیوز»  بر اساس خبرهای منتشره بیش از ٢٠ کلیسای انجیلی در ترکیه اخیرن پیام های تهدیدآمیزی مبنی بر پذیرش اسلام دریافت کرده بودند.
گروهی به نام “دولت اسلامی” ترکیه مسئولیت این عمل را به عهده گرفته است.
به گفته خبرگزاری “شهدای مسیحی “، عناصر “دولت اسلامی ترکیه” که گروهی خودخوانده است با ارسال پیام های تهدیدآمیز از ٢٠ کلیسای انجیلی ترکیه خواسته اند دست از فعالیت های بشارتی خود برداشته و اسلام بیاورند. این پیام شامل آیاتی از قرآن است که به طور مستقیم غیرمسلمانان را هدف قرار می دهد. این نخستین بار نیست که عناصر دولت اسلامی کلیساهای ترکیه را تهدید می کنند.
به گزارش روزنامه العرب، چاپ لندن، آخرین اطلاعات سازمان های امنیتی ترکیه حاکی از افزایش فعالیت های دولت اسلامی (داعش) در درون خاک ترکیه و انجام عملیات تروریستی و انفجارهای متعدد در مناطق مختلفی از ترکیه است.
در همین رابطه سازمان امنیت ملی ترکیه (ام ای تی) و اداره پلیس این کشور نسبت به فعالیت های داعش هشدار داده اند و اعلام کرده اند که این جریان خود را برای حمله به اهدافی در داخل ترکیه از طریق انجام سلسله ای از ترورها و انفجار خودروهای بمب گذاری شده در مناطق مختلف ترکیه آماده می کند.
تهدیدهای جریان های تندرو علیه دولت اردوغان نگرانی هایی را نزد او و کابینه اش به وجود آورده است به ویژه که شاهد عزل و نصب صدها نیروی پلیس و ارتش است و با موج شدیدی از انتقادهای در حال اشتعال احاطه شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر