۱۳۹۴ دی ۱۵, سه‌شنبه

روحانی مشهدی آمر به معروف، نهی از منکر کرد،کتک خورد

روحانی مشهدی آمر به معروف، نهی از منکر کرد،کتک خورد

رییس کمیسیون نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد از ضرب و جرح یک روحانی آمر به معروف با چاقو در مشهد خبر داد.
به گزارش «محبت نیوز» علی‌اصغر لطفی گفته است ضاربان، «ارازل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم» بوده اند که «حسین خادم‌ الخمسه»، استاد حوزه علمیه مشهد در شب ۱۱ دی ماه سعی داشته است آن ها را امر به معروف و نهی از منکر کند.
به گفته وی، این روحانی هنگامی که با خانواده خود در حال عبور از میدان «سپاد» بود، سعی کرد چند موتورسوار و یک راننده پراید را که برای یک زن جوان مزاحمت ایجاد کرده بودند را امر به معروف و نهی از منکر افراد ‌کند که با مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
به گفته استان وایر، رییس کمیسیون نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد روز یک شنبه ۱۳ دی به شهرآرا گفته است این روحانی که جمعه شب به دلیل خون ریزی راهی بیمارستان «شهید کامیاب» شده، بعد از چند عمل جراحی از بیمارستان مرخص شده است.
او گفته است: «پی گیری‌های لازم از طریق مراجع انتظامی و قضایی در حال انجام است تا با توجه به قانون جدید امر به معروف و نهی از منکر، حق و حقوق این آمر به معروف و ناهی از منکر ضایع نشود.»
وی اضافه کرده است: «تیمی در حال شناسایی ضاربان هستند تا در اسرع وقت این افراد دستگیر شده و مجازات شوند تا درس عبرتی برای سایر اراذل و اوباش شود.»
«هدی لسانی»، رییس اداره پاسخ‌گویی به پرسش‌های دینی حرم رضوی نیز در این مورد گفته است: «خادم الخمسه که رزمی کار است هنگام حمله اشرار از خود دفاع کرد اما مهاجم دیگر با چاقو به کتف وی ضربه زد.»
وی افزوده است زمانی که این روحانی به سمت مهاجم بر می گردد، چاقوی دیگری در بازوی وی فرو می رود که در این حادثه از ناحیه کتف و بازو مجروح و به بیمارستان منتقل می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر