۱۳۹۴ بهمن ۷, چهارشنبه

اولین کتاب پاپ فرانسیس برای کودکان منتشر شد

اولین کتاب پاپ فرانسیس برای کودکان منتشر شد

کتاب پاپ به نامه های کودکان از سر تاسر جهان پاسخ می دهد، قرار است در اول ماه مارچ عرضه شود.
به گزارش «محبت نیوز» این کتاب با عنوان “پاپ فرانسیس عزیز: پاپ به نامه های کودکان از سر تاسر جهان پاسخ می دهد” قرار است در اول مارچ عرضه شود و فعلن به صورت پیش فروش در آمازون قرار داده شده است.
اولین نامه از محمد ۱۰ ساله است که در مدرسه ای وابسته به “جامعۀ مسیح” برای کودکان پناهنده در سوریه تحصیل می کند: “پاپ عزیز، آیا دنیا باز مثل قبل خواهد شد؟”
در این خصوص پاپ پاسخ مفصلی به آن داده است. در بخشی از این پاسخ می خوانیم: “در این دنیا کسانی هستند که اسلحه می سازند تا آدمها با یکدیگر بجنگند. کسانی هستند که قلبشان پر از نفرت است. کسانی هستند که فقط به پول فکر می کنند و همه چیز، حتی آدمها را به پول می فروشند…. موقعی که وقتش برسد، دنیا نه مثل قبل، بلکه بهتر از قبل خواهد شد.”
در صفحات بعدی کتاب، پاپ به سوالات ۲۹ کودک دیگر پاسخ می دهد. سن این کودکان از ۶ تا ۱۳ سال است.
ویلیام ۷ ساله از آمریکا پرسیده است: “اگر شما می تونستید یک معجزه انجام بدهید چه می کردید؟” و پاپ پاسخ داده است: “ویلیام عزیز، من کودکان را شفا می دادم. هیچوقت نفهمیدم چرا کودکان باید رنج بکشند. این همیشه برای من یک معما بوده است.”
مجموع نامه ها ۲۵۰ عد و به ۱۴ زبان مختلف از ۲۶ کشور بوده است که ۳۰ تا از آنها انتخاب شده اند.
پاپ شخصن جوابها را ننوشته بلکه پاسخها را در یک و نیم ساعت به صورت شفاهی به ایتالیایی و اسپانیایی داده است، و پدر انتونیو اسپادارو آنها را بدون تغییر به صورت کتبی درآورده است. کتاب به اسپانیایی و انگلیسی نوشته شده و قرار است به صورت همزمان در چندین کشور عرضه شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر