۱۳۹۴ دی ۲۲, سه‌شنبه

دستورالعمل ترور داعش؛ صلیب مسیحیان را هم به گردن بیاندازید

دستورالعمل ترور داعش؛ صلیب مسیحیان را هم به گردن بیاندازید

این کتاب حتا برای شهروندان اروپایی‌ای که عربی نمی‌دانند به انگلیسی هم ترجمه شده است.
به گزارش «محبت نیوز» کتابی به نام دستورالعمل‌های ایمنی و امنیتی برای گرگهای مجاهد تنها، چشم‌انداز هولناکی از میزان آمادگی کسانی که تمایل به آشوب در اروپا دارند در اختیار می‌گذارد.
به گزارش اکسپرس، این دستورالعمل ترور ۵۸ صفحه‌ای، که عکسی از یک ساختمان غربی در حال سوختن روی جلد خود دارد، بر اهمیت غافلگیری در هنگام انجام حمله تاکید دارد؛ غافلگیری به منظور ایجاد حداکثر هراس.
این کتاب از تروریست های شهروند اروپا می‌خواهد که پیش از انجام حملات اقداماتی انجام دهند که کمتر جلب توجه کنند.
همچنین در این کتابچه آمده است که کلوپ‌های شبانه به خاطر صدای بلند موزیک و مست بودن افراد، محلی ایده‌آل برای صحبت در مورد برنامه‌های تروریستی است.
بخش عمده این کتاب به ضرورت تظاهر به غربی زندگی کردن و اجتناب از شبیه مسلمان بودن می‌پردازد و از آن به عنوان روشی یاد می‌کند تا تروریستها توجه سرویسهای امنیتی را به خود جلب نکنند.
این کتاب حتا برای شهروندان اروپایی‌ای که عربی نمی‌دانند به انگلیسی هم ترجمه شده است.
در مقدمه این کتاب آمده است: شکی نیست که امروزه، در دوره گرگ های تنها، برادرانی که در غرب زندگی می‌کنند باید برخی مسایل مهم در مورد ایمنی را بدانند تا موفقیتشان در عملیات تضمین شود. ما فکر کردیم که احتمالن این موضوع برای بسیاری از برادرانی که عربی نمی‌دانند، جالب است و می‌توانند آنها را در عملیات‌شان به کار ببندند.
از خوانندگان کتاب خواسته شده تا صلیب مسیحیان را به گردن بیاندازند، ریششان را بتراشند و لوسیون پس از اصلاح بزنند و حتا از آنها خواسته شده تا در نمازهای جماعت شرکت نکنند و به مسجد نروند تا شناسایی نشوند.
حتا توصیه‌هایی در مورد اینکه چه زیورآلاتی مورد استفاده قرار گیرد و ساعت مچی روی کدام دست بسته شوند نیز در این کتاب وجود دارد.
به تروریست‌های بالقوه در این کتاب گفته شده است: اگر می‌توانید از ریش گذاشتن، دشداشه پوشیدن، استفاده از مسواک (نوعی گیاه پاک‌کننده دندان که مورد علاقه اعراب است) و همراه داشتن کتاب ذکر اجتناب کنید. اینطور بهتر است. انداختن گردن‌آویزصلیب حلال است. همانطور که می‌دانید، مسیحیان و حتا بی‌خدایان غربی با پیش‌زمینه مسیحی، گردن‌آویز صلیب به خود آویزان می‌کنند. اما اگر اسمتان در پاسپورت، نامی اسلامی است، از انداختن گردن‌آویز صلیب اجتناب کنید، چرا که باعث برانگیختن شک می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر