۱۳۹۴ شهریور ۸, یکشنبه

عکس روز: مسابقه بچه‌خوک‌ها در نمایشگاه نیویورک با کنایه‌ به سیاست‌مداران

عکس روز: مسابقه بچه‌خوک‌ها در نمایشگاه نیویورک با کنایه‌ به سیاست‌مداران

تقاطع: نمایشگاه ایالتی “نیویورک بزرگ” که سازمان‌دهندگانش آن را قدیمی‌ترین نمایشگاه ایالتی امریکا در ۱۷۵ سال گذشته می‌دانند، از روز پنج‌شنبه (۲۷ آگست-۵ شهریور) در شهیر سیراکیوز آغاز شده است.
 
این نمایشگاه که قرار است تا “روز کارگر” در امریکا (۷ سپتامبر) ادامه یابد، در بعضی روزها بیش از ۱۲۰ هزار بازدیدکننده خواهد داشت.
 
اما یکی از سنت‌های قدیمی و پرطرفدار نمایشگاه نیویورک، رقابت دو بین بچه‌خوک‌ها است که پنج بار در روز برگزار می‌شود و در آن خوک‌ها در یک مسیر خاک‌اره‌ای با هم مسابقه می‌دهند.
 
“زاک جانسِن” که خود را “استاد خوک‌” معرفی می‌کند، برگزارکننده‌ی این رقابت است. او خودش بچه‌خوک‌ها را برای شرکت در مسابقه تربیت می‌کند و برای رام کردن‌شان به آن‌ها بیسکویت‌های کرم‌دار “اُرئو” (Oreo) می‌دهد. این بیسکویت‌ها جایزه‌ی برنده‌ی مسابقه هستند.
 
جانسن ۴۴ ساله در هنگام شروع مسابقه نیز نام خوک‌ها را با شبیه‌سازی نام چهره‌های سیاسی اعلام می‌کند که در نوع خود جالب است: «شما در این مسابقه هیلاری راد-“هَم” [ژامبون خوک] کلینتون را دارید و با-“رَک اُ ریبز” [نام یک فروشگاه استیک] اوباما. و همین‌طور کریس کریستی [فرماندار نیوجرسی] که نامش نیاز به “جناس” ندارد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر