۱۳۹۴ شهریور ۹, دوشنبه

اسرائیل مهم‌ترین مانع ظهور امام زمان است !

اسرائیل مهم‌ترین مانع ظهور امام زمان است !

رئیس قرارگاه «عمار» اسرائیل را مهم‌ترین «مانع» ظهور «امام زمان» معرفی کرد.
به گزارش «محبت نیوز» مهدی طائب، رئیس قرارگاه «عمار» اسرائیل را مهم‌ترین «مانع» ظهور «امام زمان» معرفی کرده و گفته امنیت این کشور باید از بین برود.
طائب افزوده که «انقلاب اسلامی ما مقدمه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی است و علت حمله طولانی مدت دشمن به این نظام در تمامی جبهه‌ها تنها به همین موضوع مربوط می‌گردد.»
وی اضافه کرده «منتظران حضرت مهدی باید موانع ظهور آن حضرت که مهم‌ترین آن وجود رژیم غاصب اسرائیل می‌باشد، را رفع نمایند.»
به گفته وی «امروز آمریکا با تمام نیرو برای امنیت رژیم اسراییل اقداماتی را انجام می‌دهد که باید این امنیت از بین برود.»
به گفته دیگربان علی خامنه‌ای هم پیش از امضای توافق‌نامه هسته‌ای وین اعلام کرده بود امنیت اسرائیل در صورت امضای این توافق‌نامه تامین نخواهد شد.
پیش از این نیز محمود احمدی نژاد رییس پیشین جمهوری اسلامی در این سخنرانی مدعی شده که «دانشگاه‌های علوم انسانی آمریکا، هزاران برابر مجموع کار حوزه‌های علمیه قم و نجف و مشهد، درباره‌ی امام زمان تحقیق کرده‌اند».
رییس جمهوری پیشین ایران اضافه کرده است: «به قول دوستی می‌گفت پرونده‌ی امام زمان را تکمیل کرده‌اند و برای دستگیری‌اش بسته‌اند؛ تنها عکسش را کم دارند. آن‌ها می‌دانند که تنها خطر مبنایی و اساسی برای امپراطوری چند صد ساله آن‌ها امام عصر است.»
وی در ادامه حکومت آمریکا را «حکومت شیطان» خوانده و اظهار کرده است: «این حکومتی است که شیطان برای جلوگیری از رسیدن به خداوند و امام، برپا کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر