۱۳۹۴ آبان ۲۶, سه‌شنبه

حزب سوسیال مسیحی خواستار بستن مرزهای آلمان شد

حزب سوسیال مسیحی خواستار بستن مرزهای آلمان شد

بعد از حملات تروریستی اسلامگرایان داعش به پاریس حزب سوسیال مسیحی آلمان نیز خواستار بستن مرزهای آلمان شد.
به گزارش «محبت نیوز» ، “مارکوس زودر”، وزیر دارایی ایالت بایرن آلمان از حزب سوسیال مسیحی بعد از حملات تروریستی پاریس خواستار رسیدگی به سیاست پناهندگی آلمان شده و گفت: این طور نمی تواند باشد که ما ندانیم چه کسی به آلمان می آید و این انسان ها چه چیزی در این کشور انجام می دهند. ما باید با همه ابزار به این وضعیت پایان دهیم.
وی که در گفتگو با روزنامه آلمانی “دی ولت” سخن می گفت همچنین تصریح کرد که فرانسه مرزهای خود را بسته است و آلمان هم باید این حق را برای خود محفوظ نگه دارد. مهاجرت های کنترل نشده و غیر قانونی نمی تواند به این شکل ادامه یابد. پاریس همه چیز را تغییر می دهد.
در حادثه خونین در پاریس حداقل ۱۲۸ نفر در حملات تروریستی مختلف کشته شدند. رئیس جمهوری فرانسه حالت فوق العاده در این کشور اعلام کرده و از جمله مرزهای کشور خود را بسته است.
زودر در ادامه تاکید کرد که اگر مرزهای خارجی اتحادیه اروپا نتوانند حفاظت شوند آلمان باید مرزهای خود را حفظ کند. در صورت تردید ( دولت) در این باره ایالت بایرن این کار را به تنهایی انجام خواهد داد. اگر دولت آلمان می گوید ما نمی توانیم مرزهای آلمان را به تنهایی حفظ کنیم بنابراین ایالت بایرن این مسئولیت را بر عهده می گیرد.
رئیس اتحادیه پلیس فدرال آلمان نیز بعد از حملات تروریستی پاریس خواستار تبدیل آژانس حفاظت از مرزهای خارجی اروپا ( فرانتکس) به یک عملیات نیروی پلیس مرزی اروپایی شد تا از سفر عناصر خطرناک اسلامگرای افراطی و تروریست ها به اروپا از مرزهای خارجی این اتحادیه جلوگیری کند. آلمان باید بخصوص با نیروی پلیس خود در این عملیات مشارکت کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر