۱۳۹۴ آذر ۷, شنبه

افزایش اسلام هراسی در فرانسه؛«لباس شما من را آزار می‌دهد» +ویدیو

افزایش اسلام هراسی در فرانسه؛«لباس شما من را آزار می‌دهد» +ویدیو

همه چیز از حملات تروریستی ماه ژانویه در پاریس شروع شد. حمله به نشریه شارلی ابدو و همچنین یک فروشگاه مواد غذایی مخصوص یهودیان… این‌گونه بود که اسلام هراسی در جامعه فرانسه افزایش یافت.

به گزارش «محبت نیوز» این ویدئوی آماتور که توسط یک مسافر در قطار درون استانی در منطقه پاریس گرفته شده است به خوبی نشان دهنده این موضوع است.
این ویدئو به صورت پنهانی گرفته شده است و فرانس ۲۴ برای محافظت از حریم خصوص افراد آن را محو کرده است. در اولین صحنه مردی دیده می‌شود که روی صندلی قطار نشسته است در مقابل او یک زن قرار دارد که در حال حمله و انتقاد به لباس مرد است.
مرد ریش بلندی دارد و دشداشه پوشیده و کلاهی که مسلمانان به سر می‌گذارند به سر دارد.
زن که مدعی است توسط این لباس مورد “آزار”قرار گرفته است، در حال حمله کلامی به مرد مسلمان دیده می‌شود.
مرد مسلمان آرام به نظر می‌رسد و سعی می‌کند تا با زن بحث کند، او مجبور است نحوه لباس پوشیدن خود را با توجه به حملات تروریستی اخیر پاریس به نوعی برای زنی که در مقابلش نشسته است توجیه کنید:”اما من هیچ ربطی به حملات ندارم!”
بسیاری از رسانه‌های فرانسوی طی روزهای اخیر از حملات و اتفاقات اسلام هراسانه در فرانسه خبر داده‌اند.
دیوارنویسی توهین‌آمیز بر دیوار مساجد، گردهمایی‌های ضد مسلمانان و حتی حمله به یک زن محجبه در مارسی و حمله به یک نانوایی که صاحب آن یک تونسی است در شهری در اطراف پاریس از این دست اتفاقات طی روزهای اخیر هستند.
طی ماه گذشته میلادی یک موسسه فرانسوی ۲۴۷ مورد حمله و اقدام اسلام هراسانه را در فرانسه ثبت کرده است. این تعداد افزایش ۲۴۸ درصدی را نسبت به همین دوره در سال گذشته نشان می‌دهد.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر