۱۳۹۴ آبان ۱۹, سه‌شنبه

تبرئه متجاوزین مسلمان به دختران نوجوان مسیحی

تبرئه متجاوزین مسلمان به دختران نوجوان مسیحی

دادگاهی در پاکستان، متهمان مسلمان تجاوز به دو دختر نوجوان مسیحی را بیگناه اعلام کرد.
به گزارش «محبت نیوز» دادگاهی در پاکستان، متهمان مسلمان تجاوز به دو دختر نوجوان مسیحی را بیگناه اعلام کرد. این مردان مسلمان متهم به ربودن و تجاوز به این دختران نوجوان شده بودند.
به گفته خبرگزاری کریستین پست، سریش و فرزانه دو خواهر نوجوان مسیحی توسط مردان مسلح مسلمان ربوده شدند و سپس مورد آزار جنسی قرار گرفتند.
مردان مسلمان پس از تجاوز به این دختران نوجوان مسیحی آنان را در جاده ای خارج از شهر رها کرده بودند.
پس از یافتن پیکر نیمه جان دختران نوجوان مشخص شد، محمد شهباز، صاحب مزرعه ای که خانواده دختران نوجوان در آن مشغول به کار بودند مسئول این واقعه است. با وجود تهدیدات مکرر محمد شهباز، خانواده این دختران نوجوان بر علیه آقای شهباز اقامه دعوی کردند. پس از ارسال احضاریه از سوی دادگاه، محمد شهباز و عده ای از اوباش به خانه دخترکان بی پناه هجوم می برند.
بر اساس گزارش اداره پلیس، محمد شهباز ضمن تیراندازی هوایی از خانواده دختران قربانی می خواهد تقاضای دادرسی خود را پس بگیرند که مخالفت آنها مواجه می شود.
با وجود گزارش های پلیس و شهادت شاهدان مبنی بر تهدید خانواده دختران مسیحی توسط محمد شهباز و دیگر اوباش، دادگاه در کمال ناباوری حکم برائت را صادر کرده است. احتمال می رود محمد شهباز با پرداخت رشوه موفق به جلب نظر دادگاه شده باشد.
وجود فساد و بیدادگری بر علیه مسیحیان پاکستان موجب عدم اعتماد مسیحیان به سیستم قضایی کشور است، عاملی که باعث سکوت آنان در بیشتر موارد می‏شود.
یک مقام محلی در این باره می‏گوید: «دادگاه ‏های محلی و سنتی سوابق بسیار بدی در پاکستان دارند. این در حالی است که سیستم قضایی کشور هم بسیار فاسد است. در چنین سیستم فاسدی اقلیت های دینی از هیچ حقی برخوردار نیستند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر