۱۳۹۴ مرداد ۵, دوشنبه

ادعاهای تازه محمدی گلپایگانی از عشق مردم ایران و جهان به خامنه‌ای

ادعاهای تازه محمدی گلپایگانی از عشق مردم ایران و جهان به خامنه‌ای

تقاطع: رییس دفتر علی خامنه‌ای می‌گوید که «شعاع عشق و علاقه متقابل مردم و رهبر به فراسوی مرزها و تا قلب دشمن رسیده است».
به گزارش خبرگزاری “تسنیم”، محمد محمدی‌ گلپایگانی، روز دوشنبه (۲۷ حولای-۵ مرداد) در همایش گرامی‌داشت سال‌روز سفر خامنه‌ای به آذربایجان شرقی گفت: «عشق مردم به رهبر و رهبر به مردم، هم‌چون نخ تسبیح، این علاقه را مستدام کرده است و امروز، دشمن به‌خاطر این عشق و علاقه متقابل، جرأت نزدیک شدن به ایران را ندارد.»
 
آقای گلپایگانی مدعی شد که «نه‌ تنها مردم مسلمان، بلکه مردم غیرمسلمان که زیر چکمه ظلم و ستم هستند»، نیز چشم به علی خامنه‌ای دوخته‌اند.
 
وی در ادامه‌ی ادعاهای خود به دو سفرش به روسیه و افریقای جنوبی اشاره کرد و افزود: «در سن‌پترزبورگ سوار ماشینی شدم که راننده‌ی آن، عکس مقام معظم رهبری را به آیینه ماشین نصب کرده بود. او می‌گفت “که در عمرم دو آرزو دارم؛ یکی رسیدن به پابوس امام‌رضا و دیگری دست‌بوسی رهبری ایران. در سفر افریقای جنوبی، پیرمردی که هم‌سلول و هم‌رزم نلسون ماندلا بود، به من می‌گفت “سهم مسلمانان در مبارزه با آپارتاید این کشور کم نیست، سلام مرا به رهبر ایران برسانید و به او بگویید که جان من و خانواده‌ام در خدمت شماست و هر کجا و هرگونه آماده اجرای فرامین رهبر شما هستم”.»
 
رییس دفتر خامنه‌ای هم‌چنین برگزاری همایش گرامی‌داشت سال‌روز سفر وی به آذربایجان شرقی را «اقدامی ارزشمند» دانست که «برای زنده‌ شدن خاطرات و انتقال این شور و عشق به آیندگان ضروری بود».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر