۱۳۹۴ مرداد ۷, چهارشنبه

دژاگه: عاشق خانواده‌ام هستم


دژاگه: عاشق خانواده‌ام هستم

اشکان دژاگه این روزها همراه با خانواده‌اش در قطر است. او از اولین روز شروع تمرینات العربی کنار این تیم بود و کارش را شروع کرد. اشکان به خاطر مصدومیت زانو نتوانست در بازی با ازبکستان و ترکمنستان همراه تیم ملی باشد.
 
او همان زمان به آلمان رفت و علاوه بر استراحت در کنار خانواده‌اش مراحل درمانی مصدومیتش را پشت سر گذاشت. اشکان این روزها مشکلی برای تمرین ندارد اما بهتر از هر کس می‌داند باید مراقب زانویش باشد. اکثر فوتبالیست‌ها به دلیل تمرینات پرفشار با مشکل سائیدگی استخوان کشکک زانو روبه‌رو می‌شوند و اشکان هم باید بیشتر مراقب زانوهایش باشد. دژاگه جزو بازیکنانی است که اگر به صورت مداوم بازی کند برایش مشکل پیش می‌آید. او در دوران حضور در فولام هر زمان که استراحت کافی داشت و نیمه دوم به زمین می‌رفت عالی کار می‌کرد. از همان زمان خبرهایی به گوش می‌رسید که نباید به زانوی اشکان خیلی فشار بیاید.
 
دژاگه با این حال این روزها حضوری فعال در تمرینات العربی دارد و از حضور در کنار خانواده‌اش هم لذت می‌برد. برای او خانواده‌اش در اولویت هستند بعد فوتبال. با این حال گاهی فوتبال باعث می‌شود تا او در شرایط حساس کنار خانواده‌اش نباشد. مثلاً در زمان تولد اولین دخترش او در کنار همسرش حضور نداشت. اشکان همراه تیم ملی در تاشکند به سر می‌برد و موفق شد در اولین بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2014 ازبکستان را با یک گل شکست دهد. دژاگه پس از همان بازی و در فرودگاه به خبرنگار ما گفت: «به صورت تلفنی با خانواده در تماس بودم و خدا را شکر دخترم آلیا و همسرم سالم و سلامت هستند.
 
دوست داشتم کنارشان باشم ولی باید کنار تیم ملی می‌ماندم چون به من نیاز داشت.» سال گذشته هم آلیشا دختر دوم آنها به دنیا آمد تا خانواده دژاگه 4 نفره شود. اشکان همیشه می‌گوید عاشق خانواده‌اش است. او با وجود گرفتاری‌هایی که در فوتبال دارد همیشه برای خانواده‌اش به اندازه کافی وقت می‌گذارد. او لبخند می‌زند و می‌گوید: «عاشق خانواده‌ام هستم. با تولد دو دخترم زندگی ما بسیار شیرین‌تر شده.» خانواده اشکان در قطر هم کنارش هستند و او می‌گوید هدفش همیشه ساختن یک زندگی خوب برای آنها بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر