۱۳۹۴ مرداد ۸, پنجشنبه

روشهای طبیعی برای اینکه معده شما کوچک شود

روشهای طبیعی برای اینکه معده شما کوچک شود

امروزه روش های مصنوعی برای کوچک کردن حجم معده برای کسانی که اراده کمی در کم خوردن داشته اند شایع شده است. در این روش ها با استفاده از انواع وسایل مصنوعی و گاه با توسل به جراحی سعی در کوچک کردن معده و تلاش برای لاغری داشته اند.
اما در این مقاله بجای این روشهای مصنوعی که گاه مشکلاتی خطرناک تر از چاقی نیز برای فرد به وجود می آورد، روش هایی طبیعی برای کوچک کردن حجم معده به شما پیشنهاد می کنیم.
 
1- حجم کمتر، تعداد بیشترمهم ترین راهکار برای کوچک کردن معده عدم حذف وعده های غذایی است، به طوری که شخص در وعده بعدی ولع خوردن پیدا نکند. استفاده از وعده های بیشتر و البته با مقدار کمتر در این زمینه می تواند راهکار موثری باشد.
میان وعده های طبیعی با حجم کم می تواند از پرخوری شما در وعده اصلی تا مقدار زیادی کم کند.

2- آهسته غذا خوردنآهسته غذا خوردن و عمل بلع و جویدن صحیح نیز از مهمترین عواملی است که باعث می شود مغز شما قبل از انباشته شدن معده تان فرمان سیر شدن را صادر کند.

3- مصرف غذاهای کم کالریاحساس سیری کردن به وسیله مصرف میوه و سبزیجات، آجیل های تازه و خام و همینطور غذاهایی چون سوپ جو، حبوبات پخته، فرنی، تخم مرغ آبپز و ماکارونی نیز راهکار طبیعی مناسبی برای کم خوری در وعدههای غذایی و به مرور کوچک کردن معده است.
مصرف این دسته از مواد غذایی طبیعی در میان وعده ها با توجه به کالری کم آنها و احساس سیری ای که ایجاد می کنند می تواند به مرور سبک تغذیه ای شما را تحت تاثیر قرار دهد.

4- میان وعده های طبیعیاستفاده از میوه و سبزیجات تازه و همراه داشتن آنها در ظروف در دار و همینطور میوه های خشک شده در طول روز می تواند باعث شود که به انواع تنقلات مصنوعی که خود چاق کننده هستند پناه نبریم.

5- بقیه اش رو می برم!اسراف نکردن و بشقاب غذا را تمیز کردن از جمله علت های پرخوری هستند. داشتن یک ظرف همراه در رستوران یا مهمانی ها برای اینکه باقی غذایتان را در آن بریزید تا در وقت دیگر میل کنید می تواند جلوی این نوع از پر خوری ها را تا حد زیادی بگیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر